Mijn eerste reis - Reisverslagen van Natasja - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Natasja - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Thailand- Laos- Cambodja- Maleisië- Singapore

Deze landen ga ik in ongeveer 4 maand bezoeken. Vanuit Amsterdam vlieg ik naar Bangkok met 2 andere meiden. De eerste maand gaan we samen reizen en daarna scheiden onze wegen. Via Singapore vlieg ik weer terug!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2015

Welcom home

08 Januari 2015

Camboja, Zuid- Thailand en Maleisië

17 December 2014

Cambodja!

28 November 2014

Een weekje langer bij Isan- Survivor

12 November 2014

Isan Survivor
Natasja

Hey, Mijn naam is Natasja, ik kom uit Nijeveen (Drenthe) en woon nog thuis bij mijn ouders en broertje. Volgend jaar oktober/november/december ben ik van plan om naar Thailand te reizen. En daarom begin ik bij waarbenjij.nul een dagboek! :)

Actief sinds 15 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9502

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: