Mijn visum is binnen! - Reisverslag uit Nijeveense Bovenboer, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu Mijn visum is binnen! - Reisverslag uit Nijeveense Bovenboer, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu

Mijn visum is binnen!

Blijf op de hoogte en volg Natasja

18 September 2014 | Nederland, Nijeveense Bovenboer

Daar is hij dan! Maandag heb ik mijn visum aangevraagd en vandaag is hij via de post aangekomen :)

Nog 11 dagen en dan is het zo ver! Ik vind het nu toch wel heeeeeeeeeeel erg spannend worden!

Liefs,,

  • 18 September 2014 - 16:40

    Mams:

    Joepie. Dat is hartstikke mooi. Kun je echt de dagen gaan aftellen!

  • 18 September 2014 - 16:49

    Anny:

    veel plezier meid

  • 25 September 2014 - 23:52

    Sandra Pit:

    Hey Natasja,

    Ik wens je een hele gave, onvergetelijk reis toe! Geniet van elk moment en leef je droom!

    Groet Sandra


  • 28 September 2014 - 21:21

    Grietje Dekker:

    Hoi Nastasja,

    Morgen is het dan eindelijk zo ver.....spannend hoor !
    We wensen je een hele goede reis en hopen langs deze weg een beetje mee te kunnen geniet van jou grote avontuur.
    Heel veel plezier en geniet ervan meid !!!

    Dikke kus van ons allemaal,

    Roel, Grietje, Rick en Lisa

  • 29 September 2014 - 14:55

    Tante Anny:

    Veel plezier en denk goed aan je zelf , safe fligt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey, Mijn naam is Natasja, ik kom uit Nijeveen (Drenthe) en woon nog thuis bij mijn ouders en broertje. Volgend jaar oktober/november/december ben ik van plan om naar Thailand te reizen. En daarom begin ik bij waarbenjij.nul een dagboek! :)

Actief sinds 15 Okt. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 9505

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: