Nog 28 dagen! - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu Nog 28 dagen! - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu

Nog 28 dagen!

Door: ik,

Blijf op de hoogte en volg Natasja

01 September 2014 | Nederland, Nijeveen

De tijd vliegt voorbij! Er zijn nog een paar kleine dingetjes die ik moet regelen. Kopieën maken van alles en mijn visum aanvragen en daarna ophalen. Dat is ook wat.. Moet ik 2x naar Amsterdam reizen.
Och wat erg! Whaha

Over een paar dagen vertrek ik samen met 2 andere meiden, Desiree en Chantal. Samen gaan we een maand lang reizen van Bangkok richting Laos.
Daarna ga ik op een school Engelse les geven en reizen Desiree en Chantal verder richting Vietnam.

Ook heb ik mijn oude buren Penny en Jan gebeld. Daar ga ik na het lesgeven nog langs :)

Eigenlijk heb ik alles is grote lijnen gepland en uitgezocht. Maar ja, als je er eenmaal bent zal het misschien wel weer anders zijn...

Natuurlijk zal ik iedereen super veel gaan missen! Maar ik wil dit al zo lang!
Het is echt een avontuur die ik aan ga, en ik ben benieuwd hoe ik weer terug zal komen. Zal ik veranderen? Zal ik meer inzicht krijgen in wat ik wil gaan doen? Welke stoere dingen zal ik allemaal mee maken?
Behoorlijk spannend allemaal.

Volg deze blog als je wilt weten wat ik allemaal ga meemaken. Ik probeer natuurlijk (zonder al te veel type fouten) zo veel mogelijk verhalen er op te zetten. Het kan ook zo zijn dat er geen WiFi is, dus tja dan duurt het even.

Alvast veel lees plezier!

Groetjes N.


  • 04 September 2014 - 19:49

    Tante Anny:

    kijk even op je mail voor info

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey, Mijn naam is Natasja, ik kom uit Nijeveen (Drenthe) en woon nog thuis bij mijn ouders en broertje. Volgend jaar oktober/november/december ben ik van plan om naar Thailand te reizen. En daarom begin ik bij waarbenjij.nul een dagboek! :)

Actief sinds 15 Okt. 2013
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 9497

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: