Kanchanaburi feestjes - Reisverslag uit Wang Chan, Thailand van Natasja - WaarBenJij.nu Kanchanaburi feestjes - Reisverslag uit Wang Chan, Thailand van Natasja - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi feestjes

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Natasja

07 Oktober 2014 | Thailand, Wang Chan

Na een treinrit van 3 uur zijn we veilig aangekomen in Kanchanaburi. De man die voor ons zat zag er heel wat minder uit. Hij stapte al half dronken de trein in en ging daarna gewoon verder. Op een gegeven moment werd hij echt goed irritant; staren, aan Desiree zitten, zuipen als een malle, kotsen op de wc en Desiree bijna een trap tegen het hoofd geven. Na meer dan 2 uur viel hij dan eindelijk in slaap op de grond.
Wat een kerel...

Nadat wij veilig en wel de trein zijn uitgestapt gingen we op zoek naar een hostel. Na wat rond geloop hebben we een leuke gevonden dat niet te duur was en op palen in het water stond. Erg leuk. Voor 2 nachten hebben we het huisje geboekt.
Na alles gedumt te hebben zijn we naar de River Kwai Bridge/Birma spoorlijn museum geweest, dit was heel erg intressant. Daarna hebben we over de River Kwai gelopen. Dit was ook erg leuk, want er waren wat Thaise mensen die met ons op de foto wouden! Haha hoezo een attractie, Desiree had het helemaal gemaakt. Volgende keer vragen we gewoon geld! Haha.
S avonds hebben we bij een restaurant gegeten waar ze pizza/pasta en steak serveerden.
Hier hebben we de eigenaar Kay ontmoet, blijkbaar een beroemde producer. Hij heeft gewerkt met Nicole Kidman, Collin Firth, Brad Pitt en noem maar op. In februari begint hij met een nieuwe Hollyw film. Wij zijn benieuwd!
Na heel veel (vals) karaoke zingen werden we spontaan uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van de buurvrouw! Dat was echt super grappig en erg gezellig.

Maandag hebben we uitgeslapen en daarna een scooter gehuurd en zijn we naar de Erawan national park gereden om te beroemde watervallen te bekijken en in te zwemmen. Helaas hadden we ons op de afstand verkeken, we moesten 60km. De heenweg ging het wel lekker, toen we daar kwamen hebben we tot trap 5 gelopen. Heeeel erg goed voor de beenspieren! Trap 6 en 7 konden we niet meer op omdat het park bijna ging sluiten. Daarom zijn we na trap 5 naar beneden gelopen en hebben we gezwommen in trap 1. Erg verfrissend!
Tja en toen moesten we nog terug. Dat was echt een hel. We hebben meer 2 uur in de stormende regen gereden. Klets nat kwamen we bij ons huisje aan, heel maar erg koud!
Na een warme douche hebben we wat gegeten bij onze karaoke/producer. Dit keer ging ik voor de steak! Jam.

Vandaag is het dinsdag, we hebben al heel wat afgereden. Na 3 uur rijden met de bus, zijn we aangekomen in Ayuattha. Nu zit ik in het restaurant van ons hostel, (Tony Place) met Dees en Chantal aan tafel.
Morgen gaan we ruïnes bekijken en rond de middag nemen we de trein richting Lopburi.

Heel veel liefs!!!

• 07 Oktober 2014 - 19:03

Grietje D.:

Meid, wat heb je al veel gezien en je maakt wat mee op zo`n (trein-)reis.......
    Gelukkig weer goed aangekomen. Leuke foto`s hoor !
    Geniet.....type.....en wij genieten mee. XXX