Wauw - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natasja - WaarBenJij.nu Wauw - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natasja - WaarBenJij.nu

Wauw

Blijf op de hoogte en volg Natasja

30 September 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo Bangkok!

Weetje wat k*t is, de terug knop op je HTC perongeluk indrukken en dan er achter komen dat je hele verhaal niet wordt opgeslagen!
Ja,, dat is er net gebeurd.. pfff Poging 2:

Na een vlucht van 2 uur. Een overstap van 2 uur en een vlucht van 10 uur zijn we dan eindelijk aangekomen in Bangkok.

De vluchten verliepen soepel. Alleen was het erg jammer van de 2 zuipende Finnen of Polen die 10 uur lang voor ons zaten.
Waar we wel erg blij mee waren was de tv, je kon zelf films en series uitzoeken! :D

Aangekomen in Bangkok gingen we voor de snelste (volgens ons) manier om bij ons hostel te komen.
Dat betekende dat we eerst een Skytrain hebben gepakt, toen een metro en daarna zijn we naar Khao San Road gegaan met de tuktuk.
De tuktuk was verreweg het spannendste vervoermiddel. Erg leuk.

Op Khao San Road aangekomen zijn we op zoek gegaan naar WiFi, om de weg naar het hostel te kunnen vinden.
Er kwamen om de 5 sec wel een "behulpzame" Thai aangelopen. Ja hun konden ons wel naar het hostel brengen enz enz.
Uiteindelijk waren we (na een paar keer de weg vragen) binnen 10 minuten bij het hostel.
Het ziet er hier goed en netjes uit. We slapen op stapelbedden. Wij boven en 2 andere meiden onder.
Nu liggen we even onze jetlag uit. En een berichtje typen.

Het is hier drukkend benauwd warm..
Ondanks dat het nog geregend heeft.
Morgen gaan we er wel tegen aan. Maar voor vandaag hebben we een chill-dag.

Liefs uit Thailand!

• 30 September 2014 - 07:14

Daniëlle:

Gelukkig heb je ondanks de zuipende mede passagiers een goede reis gehad! Heel veel plezier!

• 30 September 2014 - 09:34

Marty & Ole:

Hoi Natasja ,
    Wat al een geweldige ervaring. We keken al uit naar het verhaal over de vlucht. We " zien " alles weer voor ons. Leuk dat je ook foto's hebt geplaatst . WAT GOED DAT JE DEZE STAP HEBT GEZET.
    Veel plezier bij het ontdekken van deze nieuwe wereld,
    Marty en Ole

• 30 September 2014 - 11:29

Tante Anny:

Hoi mooi dat je het hotel gevonden heb op deze manier , wen maar aan de drukkende warmte dat blijft . gewoon veel van katoen dragen . heb veel lol en geniet vooral van al dat lekkere eten daar.
    gaan jullie Bangkok nog bekijken verder of direct door , het is net of een een stap terug zet in de tijd en ook weer niet .(kan zo weer meegenieten)
    groetjes Henk en Anny

• 30 September 2014 - 14:07

Fleur:

Hi Natasja! Wat fijn dat je toch zo vlot jullie hostel hebben gevonden en dat je goed bent aangekomen. Rust lekker uit na een lange reis. Dragen jullie al een polsbandje? Dat schijnt nu voor het toerisme in Thailand te worden ingevoerd, zodat ze jou gemakkelijk kunnen identificeren als er zich een probleem voordoet. Wat natuurlijk hopelijk niet gebeurd, maar hoorde het net in het nieuws.
    Geniet van alles om je heen!! Liefs, Fleur

• 01 Oktober 2014 - 00:39

Wim En Gina:

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en de reis tot zover goed verlopen is. Lieve meid geniet van deze super ervaring. Veel liefs van ons!